tirsdag 3. desember 2013

3.

Eit nytt lite teppe vart ferdig no i november. Basis var dei vanlege sirklane mine. Denne gongen med berre to fargar i kvar sirkel. Her ligg dei klare til samanhekling, noko som eg brukar å gjere i fjerde runde.

108

Då har eg før hekla ferdig ei og ei rute, noko som er enkelt og greitt – men som gir ganske mange endar å feste til slutt.

Så de kan tru eg vart interessert då eg oppdaga at nokon har fundert ut ein metode for samanhengande samanhekling (vi kan kalle det SSH). (Continuous Join As You Go – CJAYG på utanlandsk). Eg fann ei forklaring her.

122

Kort fortalt så heklar eg dei ulike sidene på rutene ferdig på forskjellige tider. Her har eg akkurat starta på ei ny rad. Først heklar eg sirklane fast med den eine sida. Dei tre andre sidene vert hekla etterpå.

125

Til slutt vert siste side på kantrutene hekla. Eg enda opp med å hekle kryssa litt forskjellig frå forklaringa her.

126

Tenkte å vise dykk kva eg gjorde litt seinare. Det er uansett ikkje så enkelt å forklare korleis denne metoden virkar (utan skikkelege bilder), men det var slett ikkje så vanskeleg dette heller.

Også enda eg opp med – hald dykk fast – heil 6 trådar å feste til slutt!!! Etter samanhengande samanhekling og ekstra kant rundt.

008003010

I have discovered a new way of joining my circles: Continuous Join As You Go – or CJAYG. You can find a good explanation of the method here.

I used it on this little blanket, and had only 6 ends to weave in after the joining and border! (The circles had more ends of course, but they were done separately…)

I did my corners in a different way than the tutorial. I'll make my own tutorial and show you later.

7 kommentarer:

  1. Så flott teppe! Har også noen slike liggende som jeg heldigvis har heklet sammen etter hvert… nå ble jeg inspirert til å ta dem fram… Ha en fortsatt fin uke hos deg!

    SvarSlett
  2. LOVE your blanket and thank you for giving us a link to the tutorial. I look forward to giving this a try. Best wishes, Carol

    SvarSlett
  3. Dette så veldig greit ut. Spørs om det er så lett å få til når det kommer til stykket. Litt innvikla forklart,men det må jo prøves ut. Takk for tips.
    Klem

    SvarSlett
  4. Lovelyblanket and thanks for the info. Cx

    SvarSlett
  5. Gorgeous! I just love it when you lay out your circles like this and I have yet to try the join as you go too!

    SvarSlett
  6. Your blanket turned out gorgeous! As does all of your work! I love the join as you go method. Hope you have a lovely, creative week!

    SvarSlett
  7. I love this blanket and the join as you go technique…I have started crocheting my flowers…I love your work!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails