mandag 2. desember 2013

2.

015

Adventsstjernene dukka opp til slutt… Men ikkje så mykje meir pynt enno. Eg har tenkt å ha advent ei stund før julepynten kjem fram. Men no kan eg altså ikkje finne så mykje adventspynt… Minn meg på å lage ei eiga adventskasse når pynten skal pakkast vekk i januar…

I år har eg tenkt å bygge fleire småhus til julebyen min. Har allereie tre nye klare til maling og glitter. Her kan du finne mange linkar til mønster på slike hus.

017

I will make more houses for my Christmas village this year. Three new houses are ready for paint and glitter now. Here is a post with lots of links to templates for glitter houses.

1 kommentar:

  1. Wow så flotte hus!
    flink du er som lager dem...

    Ha en herlig førjulstid,
    Klemmer fra Jatte!:)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails