mandag 3. september 2012

Loppetid

Det vil seie loppedag – sidan det rundt her stort sett berre er ein stor loppemarknad om året. Laurdag var dagen.

Mykje folk og mykje liv – og mange ting. Eg har ikkje plass til fleire møblar, så eg sikta meg først inn på småtingavdelinga.

144

Her er fangsten:

-Globus frå gamle dagar, med alle landa som fanst då eg var mindre. Har ikkje sjekka om lyset virkar…

-Blomstrete skjærefjøl

-5 nye glas-med-plasthank koppar, i fargar eg ikkje hadde frå før

-Blått krus med bølgemønster

-2 eldfaste skåler og eldfast form

-2 små hekladukar, grønt barneforkle, oransj rutete duk/laken

-Raud fin kaffikanne (mykje finare enne den 90-talskanna eg har no…)

-Ei fin ramme og ei ramme som skal malast

-3 små plastbokser

-4 blomstrete glas til samlinga

Til slutt kjøpte eg også ein spisestuestol som skal bli oransje etterkvart.

I went to a fleamarket Saturday. This is what I forund.

 

2 kommentarer:

  1. Hello Solveig! I miss your English translation. I'm really looking forward to the pattern of that gorgeous chevron turquoise and white cushion. It's so lovely and I love that design!
    Greetings, Sandra

    SvarSlett
  2. Oh wow! Look at all those goodies. I think that floral pitcher is my favorite!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails