mandag 2. januar 2012

Undertrøye- og UFO-strikking

Romjulsdagane vart rolege med tid til strikking. Været ute la også opp til inneaktivitet, så då var det berre å sitte her…

Eg starta på desse strømpene i sommar, dei ramla ned i UFO-kategorien sidan det vart ei lang pause på strømpestrikkinga. No ser eg enden på strømpe nr 1. Men eg veit ikkje heilt korleis det skal gå med strømpe nr 2. Har nemleg brukt ei blanding av 2-3 oppskrifter på denne strømpa, er litt spent på om eg finn dei igjen, og om eg klarar å lage ein kopi…

I’ve had time to knit in these Christmas days. This knee sock is allmost finished now – I started it in July… But I have used a mix of 2-3 different tutorials for this, and I’m worried that I’ve forgotten which and where. Will I be able to make another sock like this. It is an advantage to have two similar socks…

004

Og så litt rosa. Vi ventar no (i januar) på ei lita ny niese. Søstra mi ønskar seg små ullundertrøyer til den lille. Eg strikkar i alpakka og brukar oppskrift av Lene Holme Samsøe. To trøyer i to gammalrosa-nyansar.

We are waiting for a new niece to arrive now in January. My sister asked for a couple of small vests (like this). I’m knitting in alpacca and the pattern is by Lene Holme Samsøe.

005

I morgon er det attende på jobb. JOHO!

Back to work tomorrow!

4 kommentarer:

  1. hehe...kjenner igjen meg når det gjelder ufo-er som er litt "selvkomponert" - litt herifra og litt derifra... Du får det nok til skal du se :)
    Herlige rosa trøyer!
    Godt å få unna ufo-er

    SvarSlett
  2. Føler litt dårlig samvit når du skriv om UFO,ar.. Har nok litt liggande eg og!

    SvarSlett
  3. Eg vil gjerne har ulltrøyer og:)

    SvarSlett
  4. Hei :-) fine trøyer :-) Du har vel brukt to forskjellige changerende farger??? Lykke til at du får nr. 2 til - har også en liggende, bare en vanlig en ... jeg må nesten ta et bildet for å vise hva som har skjedd ... den ene har prikker fordelt over hele strømpen, men på den andere samlet de seg til flekker ... liker ikke å ha forskjellige på meg og orker derfor ikke å strikke nr. 2 ferdig :-/
    Ellers må du ha en fin helg! Hilsen, Kathrin

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails