onsdag 8. juni 2011

Oppbevaring

Har du også bruk for eit oppbevaringsglas eller to? Og har mange tomme sylteglas liggande? Og treng du ei nålepute av og til også?

Då er dette prosjektet for deg. Via Pinterest komme eg over denne idéen.

Opbevaringsglas_2From Hendes Verden

Dette er bilde frå Hendes Verden i Danmark. Der finn du også oppskrifta.

Eg laga meg eit nåleputeglas for ei stund sidan og brukte ikkje oppskrifta, men berre hekla ei puteform som eg fyllte med vatt og limte fast på lokket.

015

Eg brukte limpistol til liminga og det ser eg ikkje var så lurt. Det løsnar lett frå lokket. Så eg må nok fikse det med skikkeleg lim…

018

------------

This is a good idea I found on Pinterest. It’s from the Danish Magazine “Hendes Verden”.

2 kommentarer:

  1. De var veldig søte. Kanskje en ide til vinteren, nå har jeg det altfor travelt i hagen når været tillater sånne utskeielser.

    SvarSlett
  2. I love your work!
    I saw your flowers at Pinterest!
    How is your Japanese scarf coming along?
    I'm looking for the pattern but having no luck....

    Thank you

    Greetings from Chicago ~

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails