tirsdag 14. desember 2010

13. + 14.

christmas-clipart-pointsettias-graphicsfairy010b

Eg gløymte meg heilt vekk igår, visst. Ettermiddagen gjekk til julegåvehandel og innpakking. Må få avgarde dei pakkane som skal sendast i posten…

snowchildren-christmas-graphicsfairy005b

Også i dag blei det litt handel og no har eg ikkje så mange namn igjen på lista. Ellers har eg laga meg ein liten juletreskog dei siste kveldane. Skal nok ta bilde og vise fram, men i dag var det ikkje tid til å ta bilder i dagslys. Merkar at vi er på det mørkast no.

Eg har lyst til å lage ein liten julelandsby som kan stå på pianoet her. Så langt har eg berre skog (juletre), får eg laga nokre små hus også så blir det kanskje ein landsby… Har sjølvsagt sett bilder av slike julebyar ute i bloggverda, så eg har inspirasjon derifrå. Skal sjå om eg ikkje kan finne nokre linkar eg kan dele.

snowman-gnomes-graphicsfairy002

Bilda her i dag kjem frå The Graphics Fairy.

-----------------

I have several Christmas presents that must be sent by mail, so these last days I’ve been shopping and wrapping.

I still have some presents left, but they can wait.

We have the shortest days now. It’s getting dark before I leave work. We haven’t seen the sun for a while either. Even if there’s no clouds on the sky, the sun is so low now that it can’t climb over the mountains to shine on us. Still a few days before the days are starting to get longer again.

The images today are from  The Graphics Fairy.

december

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails