mandag 30. august 2010

Lopper :)

I helga var det loppemarknad. Hurra!

Vi drog avgarde uten altfor store forventningar. Best slik.

Etter å ha observert folka som kasta seg over møblane, sikta vi oss inn på nips og småtingavdelinga.

I tillegg til nokre bilder og bøker blei det sjølvsagt nokre bokser på meg. (Kakebokssamlinga er vel no oppe i tosifra antal…)

DSCF3954

Desse boksene er danske. Erik Kold.

DSCF3950

Jungelboken er ein favorittfilm frå barndommen, så eg jubla litt for denne kakeboksa.

DSCF3947

Og så fann eg nokre festlege plastikk-eggeglas, ei oransje vase (har no to i samlinga mi), ein sukkerbøsse og ei raud kakeboks.

Denne marknaden hadde ikkje tekstilar nesten, så det vart ingen nye stoff i samlinga. Kanskje like greitt…

-------------------------------

This is what I took home from Saturdays fleamarket.

6 kommentarer:

  1. Haha..you did well!
    Yesterday I called my mum talking about the plastic tins she bought in all our holidays in Denmark -and we've travel there 10 years every summer ;-)!She found them back and they waiting of me :-)
    Enjoy your purchase, have a nice week!

    SvarSlett
  2. Så heldig du var med loppefunnet.Flotte, fargerike ting. Eg har heller ikkje så store forventninger til loppemarked, for eg er aldri den første som kommer. Å stå i kø det orker eg ikkje utsette meg for, for da blir det ekstra surt å bli "slått på målstreken" av noken som var mykje lenger bak i køen;) Men ein kan jo vera heldig, sånn som du, at dei andre siktar seg inn på ein annan avdeling.
    Eg ser du også samler på retrostoffer. Eg har ei bytteside på bloggen min hvis du kan vera interessert i det.
    Ha ein fin dag:)

    SvarSlett
  3. Heldige du...
    Loppemarked er noko av det kjekkaste eg veit!

    SvarSlett
  4. Så fine ting du fant. Gøy med loppemarked:)

    SvarSlett
  5. Åh! Den jungelboken-boksen var bare skjønn! Gratulerer med huskjøp og lykke til med oppussinga =D

    SvarSlett
  6. Loppis er kjempegøy!
    Så mange fine skatter du fant :)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails