tirsdag 8. juni 2010

Nesten sommar…

… og litt travle dagar her. Skuleårsavslutning med jubileumsfeiring attåt.

DSCF3326

Eg har hekla vidare på sommarsjalet mitt. No må eg få tak i litt meir garn skal eg bli heilt ferdig.

DSCF3327

Når eg får tid skal eg skrive ned mønsteret og legge det ut her.

Men det må nok vente nokre dagar…

Ha ei fin veke.

--------------------

A bit busy right now, the end of the school year usually is that…

I’m allmost finished with my summer shawl. I just need a little more yarn.

I’ll write down the pattern and put it here – when I have time…

Have a nice week.

11 kommentarer:

  1. Herlig! Kanskje det blir et heklet sommersjal på meg i år?

    Vi har forøvrige rolige dager her, i streik som vi er. Litt stress med tanke på tiende, men etter en drøy uke i streik, er ikke tanken på jobb så påtrengende lenger.

    SvarSlett
  2. så utrolig fint det blir..
    gleder meg til å se mønstert.
    er snart ferdig med veska du har lagt inn.. blir ikke så fin som din, men prøver
    nå mangeler jeg bare en hank, da jeg gikk tom for garn i går.. så.... i dag må jeg handle garn IGJEN..
    ha en fin dag klem

    SvarSlett
  3. Jeg har fundet din blog via den danske hækle-blog "På Krogen". Jeg har brugt adskillige timer i dine arkiver - sikke en inspiration! Så nu er jeg begyndt at hækle igen (puder til min altan) og kan slet ikke stoppe (o;
    Tak for inspirationen - jeg vil glæde mig til at følge nye indslag.

    God sommer!

    SvarSlett
  4. Herlige farger i gode kombinasjone;)
    Radt so er vert glad!

    SvarSlett
  5. Underbara färgkombinationer!

    SvarSlett
  6. Beautiful. Can't wait for the pattern to be posted. I hope it is in English. :) You do beautiful work.

    SvarSlett
  7. Wow that´s a wonderful summer shawl. Is the pattern still available?
    Lovely Greetings,
    Ute

    SvarSlett
  8. You can find the pattern to the right here :)

    SvarSlett
  9. I love this! Is it "granny square"? Can you help me see what you did to create? tessvowels@yahoo.com

    SvarSlett
  10. I cannot find the pattern??

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails