mandag 18. januar 2010

Mandagsføter

DSCF2094Føtene er klare for nest siste kveld av bunadskjortekurset. Eg som fabulerte om å kanskje ha ny bunadskjorte klar til bryllup i påska…

Ambisjonane har kome ned på eit meir realistisk nivå no: Kanskje eg er ferdig til påska neste år… Etter tre månader ser de her at eg nesten er ferdig med første ermelinning. -Jepp, ein del igjen, ja…

Eg håpar det skal verte lettare å sette seg ned med linbroderia når det vert lysare dagar.

DSCF2089 

Her er det siste hekleprosjektet, forresten. (Heklinga og strikkinga har vel også skuld i at broderinga ikkje viser ønska framgang…)

Eg har ikkje varme i seta i bilen, men dette lille seteteppet hjalp godt. (Alle bilar bør ha nokre hekleruter.) Eg har også brodert pute i baksetet så dette er ein skikkeleg tantebil…

Min bil er såpass fargerik frå før så desse rutene passar fint inn :)

--------------------------------

Day three of Nordic Feet. My feet and me are ready for my embroidery class. After three months I’m still working on the first sleeve of my shirt. This shirt will not be finished this year I think…

1 kommentar:

  1. Vet du hva? Det er lenge siden jeg ble så inspirert av en blogg som av din! Jeg droppa innom deg for første gang i dag, og har nå brukt en time på å se og lese gjennom 2 år med blogg! Jeg drømmer om å bli like flink med pinner og kroker som deg! Herlig, nydelig, fantastisk! FORTSETT, jeg gleder meg til å bli enda mer inspirert!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails