søndag 13. desember 2009

13.

DSCF1748

God Lucia-dag!

Eg har, som de ser, fått laga ferdig suksess-kakene mine. Suksessterte i småkakeform: Små mandelkaker, ein liten sprut med gul krem, dyppa i sjokolade. Eg oppbevarar dei i frysaren – dei smeltar på eit blunk når dei skal serverast.

Nam, nam!!

I går fekk eg denne øska i posten. Eg har nemleg testa ut QXL. Og vann auksjonen om denne.

DSCF1713

Den inneheldt heldigvis meir enn heklegarn – den var full av gamle sysaker. Eg ser alltid etter slikt når eg er på bruktbutikkar, og her fekk eg mykje på ein gong.

DSCF1715 

De vil vel sjå alt som var oppi?

DSCF1719

Sytrådar

DSCF1721

Band

DSCF1722

Knappar og trykknappar

DSCF1725

Endå fleire trykknappar…

DSCF1727

Diverse utstyr og nokre gamle hattenåler. 

DSCF1733

Stoppesaker og ein suvenirstoppesopp med vikingskip frå Tynset (!!)

DSCF1729DSCF1730

Den største hattenåla må vere gamal – og den har eit nydeleg mosaikkmotiv

Reine skattekista dette. Eg er fornøgd med kjøpet!

-------------------

I bought a box full of sewing notions on an internet auction.

Look at all the nice stuff it contained. I’m very pleased.

 

2 kommentarer:

  1. Herleg bruktfunn. Kakene såg kjempe gode ut!

    SvarSlett
  2. Det var virkelig skrinet med det rare i.
    Og de kakene såg kjempegode ut, trur eg må komme innom og smake i jula :-)
    Gleder meg til jul, skal feire i Ørsta i år og det er maaaaange år siden sist. Så da sjåast vi !
    Klem Aashild

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails