tirsdag 6. oktober 2009

Regnkåpenytt

De hugsar at eg drøymte om regnkåpene frå Danefae?

Vel, eg fann ein butikk som har dei her i Bergen. Twisted.

Eg gjekk rett til prøverommet med denne:

Men akk..., det var feil fasong for meg.
Sa då var det berre å fortsette regnkåpejakta andre stader. Eg fann ei til slutt, ikkje fullt så fargeglad. Den skal eg ut og teste no. Heldigvis (?) er det regnkåpever i dag...

PS. Det blei ei brun jakke frå {Søs Jensen} på meg denne gongen. Er fornøgd, bortsett frå at borrelåsen heng seg opp i skjerfet mitt. Den er i allefall vanntett :)

5 kommentarer:

  1. Coaterwear sine regnkåper er verdas beste, veldig mjuk og behagelig kvalitet. Og laga i Bergen til Bergensvér. Litt dyre, men eg har nesten budd i mi sidan eg kjøpte den.

    SvarSlett
  2. Er det ikkje ei lukke at det er regnkåpevêr innimellom. Håpar du er ei lukkeleg dame nå;))

    SvarSlett
  3. Ja, så at de har fått inn nye fasonger - de passer fint på ei på jobben min men er nok ikke like fine på alle... Heldigvis er kåpa mi fra i fjor og da var det andre modeller. Du får håpe på nye modeller fra dem til neste år da, hvis du kan vente så lenge :-D

    SvarSlett
  4. Så morsomt med noen fargeglade regnkåper:)
    Det er ikke så lenge siden at alt regntøy var kjedelig og trist.
    Kanskje man får mer lyst til turer ut i regnet med slike flotte klær!

    SvarSlett
  5. Lykke til med jakta, dennevar lekker...

    Men eg kunne tenke meg litt haustvær utan nedbør snart...

    Ha ei koselig veke..

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails