torsdag 24. september 2009

Regnvêrsdraumar…

Det sluttar visst aldri dette regnet… Alle dei fine haustfargane slepp ikkje til.

Og eg ønsker meg ny regnjakke/kåpe.

Skulle ha vore ein tur i Danmark og handla… Ei regnjakke frå Danefæ hadde lyst opp haustmørket:

(Alle bilda her er frå nettbutikken deira.)

mintudkrut_regn

helen_grn_newregn

 truerainbow_regn

Og dersom regnet skulle minke litt kan det kanskje bli bruk for andre slags jakker også…

elseRED

Dessverre har eg har ingen Danmarkstur i planane så langt… Men eg skal til Bergen i haustferien!

Og då har eg tenkt å leite opp butikkar som har kule regnkåper (m.a. frå Danefæ)! Så då får eg berre håpe at ikkje bergensarane har kjøpt opp alle…

(Kan sjølvsagt også bestille på nettet frå sjølve Danefæ-butikken, men då kjem det alle slags momsar og gebyr og toll i tillegg :_( Det får vere naudløysinga.)

-------

It is non-stop-rain here. And it has been for the most part of September (& August)… SO I’m dreaming of a new raincoat to cheer myself up. These coats are from Danefæ in Denmark.

4 kommentarer:

  1. Jeg bestilte fra nettbutikken deres (som vanlig pakkepost uten sporing) og det kom verken momser eller toll i tillegg! Kan definitivt anbefales, jeg er superfornøyd :-)

    SvarSlett
  2. Ååå, dette var virkelig regnjakker i vil-ha kategorien. Sist jeg var i byen var jeg innom hos Ilse Jacobsen, der er det og mye fint. Men jeg tror jeg må finne ut hvem som fører disse i Stavanger....

    SvarSlett
  3. Så fine!!! Den øverste kunne eg verkeleg ha tenkt meg!

    God helg!

    SvarSlett
  4. De var virkelig lekre! Her nordpå er regnet av en slik karakter (vannrett) at det hjelper lite med regntøy, her er det kun dykkerdrakt som gjelder. Men vi står han av.

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails