torsdag 19. februar 2009

Gul torsdag

Eg måtte leite litt etter dagens farge. Gult vart verre å finne enn blått.

(Tenkte eg skulle unngå å leite i stofflageret, der finn eg det meste).

Men det dukka opp noko til slutt.

2009_02190011

Nokre få knappar

2009_02190014

Ei av HP-bøkene

2009_02190018

Og så var det kanskje ikkje så dumt å ta oppvasken likevel…

Dei siste tre fargane (oransje, lilla og svart/kvitt) må nok vente til søndag.

Eg reiser til Hovden i morgon, og der vert det litt skiturar. Håpar også å få gjort ein del på Sylvi der.

Ha ei god helg.

---------

Today’s colour is yellow. I found a few yellow things at last…

I’m going skiing this weekend. I’m hoping for some sunshine. Have a nice weekend.

4 kommentarer:

  1. Gult er kult!!
    Masse fine gule knappar:0)
    Ynskjer deg ei super skihelg...

    SvarSlett
  2. Ha ei fin helg, og kos deg på ski...

    SvarSlett
  3. Så fine knapper! Jeg er veldig glad i gult, og kunne godt tenke meg å få kloa i noen slike:) God helg til deg!

    SvarSlett
  4. Stor skryt til deg for bildene og for komposisjonene, veldig flott :) god helg :)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails