søndag 18. januar 2009

Ei ny veke med føter

2009_01180019

No er det klart for ei ny veke med nordiske føtter (flickr-link). Så då er det berre å ha fotoapparatet klart til å fange gode fotmotiv.

I dag vart det bilde av suse-heile-dagen-inne-i-ullsokkar-og-sandalar-føter. Ein slapp søndag, altså. Ikkje noko særleg fint ver ute.

Litt strikking har eg gjort… (eit lite prosjekt)

2009_01180023

Litt hekling – og eg må gå litt på jakt etter det brune garnet til puta. (Hugsar ikkje kvar eg har gøymt det…)

Og så har eg laga deilig middag: Mangokylling. Mmmmm…

Her er forresten noko av det eg fann på bruktbutikken i heimbygda sist helg.

2009_01180002

Nokon hadde brodert ferdig putetrekk og klokkestreng, men så blei det ikkje meir. Eg tok med meg putetrekket og får sjå om ikkje eg kan gjere det ferdig. “Broderisten” har forresten gjort ein feil. Ser de den?

-----

We’re starting a new week with Nordic feet (flickr link). So this week you’ll see what my feet are up to. Today they’ve been relaxing inside. A lazy sunday for me. I’ve done a bit of knitting, and some crocheting.

3 kommentarer:

  1. Feilae, ja... i øverste venstre hjørne er brodert med lys brun/besj. I dei andre hjørna er tilsvarande brodert med kvitt. I samme feltet er det feil på ei raud rose, og manglar litt små duppedittar i to brunfargar..

    Så no har eg funne 3 feil..
    var eg stygg og ekkel no..

    SvarSlett
  2. Gøy å se sandalene dine. Gleder meg til å se fler føtter-bilder gjennom uka.
    Sånn pute har bestemor også!!! :)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails