lørdag 12. juli 2008

Ferietid = hekletid

Tok berre med meg sommarkjoleprosjektet mitt på tur. Men eg har allereie handla mykje anna garn, så no i ferien skal det heklast.

I only brought my summer dress crafting project with me. But I've allready been yarn shopping, so I will do a lot of crocheting this summer.
Så langt har eg kome på kjolen min. Heklinga er unnagjort, no må eg berre få sydd skjøret. Eg håpar at mamma si gamle Husquarna kan få det gjort.


I've come this far on my dress. The crocheting is done, now I must sew the skirt part. I hope my mothers old sewing machine can handle that.
Eg fekk lyst til å hekle eit teppe i sommar også. Her har eg starta på eit av sekskantar. dei er så artige å lage. Denne gongen brukar eg bomull + bomull/acrylgarn. Rører vanlegis ikkje acryl, men det passar litt betre enn ull om sommaren. Eg måtte ut og finne litt fleire fargar i dag. Med heklenål 3,5 går det unna.

I wanted to make a blanket this summer too. So I've started on some hexagons this time in cotton + cotton/acryl. I normally never use acrylic yarn, but it felt better than wool now in summer. These were the first colours I had- I bought some more today.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails