onsdag 19. mars 2008

- Og eg som trudde det var vår...


Eg pakka ikkje med meg så mykje vinterklede for denne påskeferien. Det har liksom vore så snøfritt så lenge, at eg har gløymt kva mars eigentleg er. Og det såg veldig lovande ut den dagen eg kom.
Men så kom snøen - og sidan har det berre vore snøbyger. Desse bilda er tatt for minst 20 cm snø sidan. Godt at resten av familien har hugsa vinterkleda sine:)


I didn't really bring winterclothes on this easter vacation. Had planned for spring, - but it started snowing after two days, and it has been snowing since. Here's some familymembers preparing for a snowball fight.


2 kommentarer:

  1. wow, er det Ørsta? Har akkurat sendt to barn oppover med bussen. Håper de har nok tjukkekle med seg ! Hels alle : ))

    SvarSlett
  2. Ja, no ser Eidsvoll slik ut også! her har det vore vår og nydeleg så lengje at Eivind la om til sommardekk på eine bilen for eit par dagar sidan, og dagen etter måtte vi måke!! Bra vi har vinterdekk på den andre ;-)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails