fredag 8. februar 2008

Handarbeid kvar dag

Eg er med i ei gruppe på Flickr som heiter Crafting 365. Målet der er å gjere litt handarbeid kvar dag og legge bilder av det inn på gruppesidene.

Dersom eg er heime, så gjer eg som regel eit eller anna, så det er ikkje vanskeleg. Det er verre å få tatt bilete av det ein gjer. Heldigvis så kan eitt bilde rekke over fleire dagar - dersom det er samme arbeidet. Eg har brukt den regelen ein del - og har hatt nokre slappe dagar. Siste bilde eg la inn var nr 54 (men dag 61). Meir enn 300 dagar igjen...

(Ser ein del som er med i 365 dagar med sjølvportrett-grupper. Det trur eg eg skal vente ei stund med.)

Men i handarbeidsgruppa er det mykje spennande å sjå på av det andre folk finn på. Inspirasjon både her og der. Trykk på linken og ta ein kikk sjølv :)

Her mine 36 første:
I'm in a group on Flickr called "Crafting 365". The goal is to do some crafting everyday and post pictures of what you do. The crafting part is easy - when I'm at home I craft. But it's more difficult to remember to take photos and posting them. I've also skipped a few days when I've been doing the same project (and have been away). But I try my best. This is my 36 first photos.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails