søndag 20. januar 2008

2008 aktivitet

Ei veke inn i januar hadde eg opptelling i prosjekt-haugen og fann ut at eg hadde sånn ca 6 prosjekt starta i 2008. Omtrent eitt nytt kvar dag. Ein slik starte-nye-prosjekt-iver lagar litt kaos i mi lille stove, så eg måtte verkeleg vere litt streng med meg sjølv: Bli ferdig med noko før endå eit nytt prosjekt kan starte. Dette er eg ferdig med:

One week into 2008 and I had allready started 6 projects. I can't continue this way, I don't have enough room in my tiny appartment. So I had to be strict with myself: finish something before starting another project. This is what I have finished:

Veska til Marit. Bag for Marit

Babyjakke. Jacket for baby M. Borden til Babette-teppet. Border on my Babette.

4 kommentarer:

  1. Marit er veldig fornøyd med veska si,og har fått mange koslige kommentarer !!! Takk igjen Solveig!

    SvarSlett
  2. Du er nok ikke den eneste som har for mange prosjekter på pinnene, jeg har litt for mange jeg også. Kalles vel overdrivelse, så løftet for 2008 får være å bare ha 1 ting på pinnene og å gjøre det ferdig! *ler* Så mye flott du har på bloggen din! Digger Babette teppet dit!
    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  3. Lag meg blogg!!! Sjekk mariteiksund.blogspot.com

    SvarSlett
  4. Hei! Fargene paa bloggen din er herlige.. Lappeteppene helt "fabulous"!!!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails