fredag 9. november 2007

Små vesker

Det blir vist nesten berre blogging i helgane på meg. Vekene går så fort. Og det skjer ikkje så mykje nytt. Forrige helg var travel, med mykje synging, men det var kjekt og mange kom for å høyre på.
No er det tid for sysaker igjen. Eg skal prøve å sy til ei messe, og har tenkt å lage småvesker og papirlommetørklehaldarar. (Hjelp for eit ord - mykje enklare på engelsk: Tissue holders) Dei er ganske raske å sy, det som tek mest tid er å velge og klippe stoffdelane. Så eg har håp om å få laga nokre i løpet av helga.
Kva for ein modell likar de best?

Boks-typen...

Eller den meir høge typen...?
Det blir kaldare ute og dei siste dagane har det blåst litt ekstra. Men endå står det ein liten blomst og held ut novenberdagane her i vegen min.
I'm planning to make some pouches and tissueholders this weekend (for a fair next saturday). They're pretty quick to make, so I'm hoping it goes as planned. Last weekend was busy, had to concerts with the choir I sing in on sunday. Much more time for crafting this weekend :)
The days are quite cold now, but there's still one little flower by the side of my road.

4 kommentarer:

  1. For en flittig liten sy-mus du har vært!

    SvarSlett
  2. Så masse flott du har laga! Kunne ønske symaskina mi ville samarbeide med meg... Den øverste med sopp er favoritten min :)

    SvarSlett
  3. Kva med snårfilleetui? Superfint det soppstoffet!!!

    SvarSlett
  4. Hei, her tror jeg ikke jeg har vært før. Så fine mapper og ting, den øverste fikk jeg lyst til å herme etter. Jeg har opptil flere ubrukte sopp-stoffer...
    Fin blogg!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails